۱۴۰۴-۰۶-۳۰ | ۱۳:۵۷
منبع: نمایندگی فارس
هفته اول مهر خدمات مترو شیراز رایگان است

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری:

هفته اول مهر خدمات مترو شیراز رایگان است

فارس (ایسنا) - رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز اعلام کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، خدمات‌رسانی در خط یک مترو شیراز از یکم تا هفتم مهر رایگان خواهد بود.

علی کلانتری گفت: با دستور شورای اسلامی شهر و شهردار این کلان‌شهر و در راستای تسهیل رفت‌وآمد دانش‌آموزان و شهروندان، خدمات‌رسانی در خط یک مترو شیراز از اول تا هفتم مهر بدون دریافت هزینه انجام می‌شود.

وی افزود: خدمات‌رسانی در خط دو مترو شیراز نیز تا اطلاع بعدی به صورت رایگان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز در روز یکشنبه ۳۰ شهریور، کلانتری بیان کرد: مدیریت شهری با اجرای این طرح تلاش دارد علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان، از حجم ترافیک درون‌شهری در روزهای ابتدایی مهرماه بکاهد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها