• شنبه / ۵ مهر ۱۴۰۴ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1404070502907
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران باید گوش شنوای مردم باشند

مدیران باید گوش شنوای مردم باشند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صبر و بزرگواری مردم، از مدیران خواست تا مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کنند.

یدالله رحمانی روز شنبه پنجم مهر در برنامه ارتباط مستقیم با مردم از طریق سامانه سامد با بیان اینکه در برنامه امروز پاسخ‌گوی ۱۵ نفر بودیم که از طریق سامانه ۱۱۱ مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در میان گذاشتند، با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم و خود، همکاران و همه مدیران و کارشناسان را به الگوگیری از آرمان‌ها و اهداف بلند شهدا توصیه می‌کنم.

وی اظهارکرد: از جان‌فشانی‌های شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی و آبادی میهن الهام گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم تا مردم عزیز استان از نظر امکانات، توسعه و رضایتمندی به جایگاه شایسته‌ای دست یابند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم، برنامه‌ای ترتیب داده‌ایم که به‌طور متناوب، یک هفته به صورت ملاقات حضوری و هفته دیگر از طریق سامانه «سامد» سامانه ارتباط مردمی استانداری در خدمت مردم باشیم و این هفته نوبت ارتباط از طریق این سامانه بود که طی آن، با ۱۵ نفر از شهروندان عزیز به صورت تلفنی گفت‌وگو و مسائل آنان پیگیری شد.

رحمانی به جزئیات مسائل مطرح‌شده توسط شهروندان اشاره و تصریح کرد: از جمله موارد مطرح‌شده، می‌توان به درخواست‌های متعددی در حوزه تسهیلات بانکی اشاره کرد. تعدادی از متقاضیان درخواست تسهیلات بانکی داشتند که بلافاصله هماهنگی‌های لازم با بانک‌های عامل انجام شد و تأکید کردیم تا با توجه به ظرفیت بانک و نیاز متقاضیان، تسهیلات لازم پرداخت شود.

وی با اشاره به درخواست‌های مربوط به بخش کشاورزی ادامه داد: متقاضیانی برای راه‌اندازی گلخانه و اخذ مجوزهای لازم مشکل داشتند که با شرکت آب منطقه‌ای استان هماهنگی شد تا با اولویت‌دادن به کشت گلخانه‌ای، مشکلات آنها حل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: برخی از شهروندان نیز مشکلاتی در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان داشتند که این موضوع نیز با پیگیری از آموزش و پرورش استان در حال حل‌شدن است.

رحمانی به طرح مسائل عمران شهری و روستایی توسط شهروندان پرداخت و تاکید کرد: یکی از موارد مطرح‌شده، موضوع راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ در منطقه مختار است، خوشبختانه با پیگیری‌های قبلی، شرکت تعاونی مربوطه تشکیل شده و دستور لازم برای انتقال مدیریت و نگهداری این ایستگاه به همین شرکت صادر شد تا مردم بتوانند امور خود را به صورت خودگردان مدیریت کنند.

وی از پیگیری درخواست‌ها در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای خبر داد و اظهار کرد: این درخواست‌ها شامل توسعه شبکه توزیع برق، مخابرات، پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی بود که خوشبختانه قبلاً در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و تنها نیاز به پیگیری از طریق مراجع ذی‌ربط دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درخواست احداث زیرگذر در روستای سریشه شهرستان گچساران تصریح کرد: مطالعات و نقشه‌های مربوط به این پروژه آماده شده و در مرحله ویرایش نهایی است، به اداره کل راه و شهرسازی استان تأکید کردیم تا نسبت به نهایی‌سازی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه اقدام فوری انجام دهند.

رحمانی با اشاره به سایر درخواست‌ها از جمله تأمین سوخت برای واحدهای صنعتی و نوسازی تجهیزات نانوایی‌ها افزود: برای این موارد نیز هماهنگی‌های لازم با سیستم بانکی و دستگاه‌های مربوطه انجام شده و امیدواریم با پیگری‌های مستمر، رضایتمندی کامل هموطنان جلب شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ادامه داد: مدیران باید گوش‌شنوای دردل‌های مردم باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات مراجعان را پیگیری و حل وفصل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیران به وظایف خود به خوبی عمل کنند، تنها تعداد معدودی از موارد به سطوح بالاتر و استانداری ارجاع خواهد شد و این هدف اصلی ماست.

رحمانی با قدردانی از همراهی مستمر اصحاب رسانه، افزود: همراهی رسانه‌ها در بازدید از پروژه‌ها، سفرهای شهرستانی، جلسات «سامد» و ملاقات‌های حضوری، در سخت‌ترین شرایط، کمک بزرگی برای انعکاس صدای مردم و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت بوده است.

وی در خصوص میزان اثرگذاری این جلسات، اظهارکرد: این نشست‌ها قطعاً اثرات مثبت خود را دارد. قدردانی و محبتی که مردم حتی پس از شنیده شدن حرف‌هایشان ابراز می‌کنند، نشان از بزرگواری آنان دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم ما بسیار بزرگوار هستند، حتی اگر مشکلشان فوراً حل نشود، با صبر و احترام برخورد می‌کنند. وظیفه ما این است که به این مردم عزیز احترام بگذاریم، پای صحبت‌هایشان بنشینیم و مشکلاتشان را با تمام توان پیگیری کنیم. اگر هر مدیر در سطح خود این اصل را رعایت کند، اثرگذاری کارها بسیار بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha