به گزارش ایسنا، پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۶ تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۴ برای ثبتنام اینترتی و تکمیل واسکن فرمها و مدارک ثبتنامی به نشانی https://sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و با وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبتنام نشوند، عدم ثبتنام آنها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.
شروع دوره پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهر ۱۴۰۴ دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۵ مهر ماه می باشد.
مدارک موردنیاز برای ثبتنام اینترنتی:
۱- پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی پذیرفتهشدگان دورههای تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) رشتههای پزشکی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
۲- فرمهای ثبتنامی؛ فرم شماره ۱ فرم شماره ۲ فرم شماره ۳
۳- گواهی معاف یا انجام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ ۳۱ شهریور صادر شده از معاونت درمان یا مرکز امور هیئتعلمی وزارت متبوع برای کسانی که بهصورت مشروط ثبتنام کردهاند.
۴- تصویر شناسنامه (از تمام صفحات) کارت ملی و عکس ۴*۳
۵- نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (برای شاغلین در وزارتخانهها، سازمانها و نهادها)
۶- تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظاموظیفه برای آقایان بهصورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰
تبصره ۱: مشمولان ماده یک قانون نحوه تأمین اعضای هیئتعلمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.
پذیرفته شدگان مشمولی که خدمت نظام وظیفه خود را به صورت انجام طرح تحقیقاتی در بنیاد نخبگان انجام می دهند، برای ادامه تحصیل ملزم به توقف طرح و اخذ معافیت تحصیلی از سازمان نظام وظیفه هستند.
۷- رونوشت حکم مأموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق (درصورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)
۸- تصویر حکم استخدامی
۹ - مدرکی دال بر داشتن گواهی قبولی و فراغت از تحصیل مقطع دانشنامه تخصصی
۱۰- پذیرفته شدگان با سهمیه بومی موظف به سپردن تعهد محضری به میزان دو برابر طول دوره تحصیل به دانشگاه محل تعهد هستند و ضروری است در حین ثبت نام جز مدارک ثبت نامی، تصویر آن را نیز اسکن کنند.
انتهای پیام
نظرات