سید احمد موسوی در نشست با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی لرستان، اظهار کرد: دفاتر خدمات قضائی در خط مقدم ارتباط با مردم و ارائه خدمات قضایی قرار دارند. نقش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در تسهیل دسترسی مردم به عدالت، کاهش مراجعات حضوری و ارتقای رضایتمندی عمومی، نقشی بیبدیل و راهبردی است.
وی ادامه داد: در مسیر برنامهریزی کلان دادگستری استان، یکی از اولویتهای اصلی ما، توسعه زیرساختهای خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت پاسخگویی و نظارت دقیق بر فرآیندهای ارائه خدمات است. دفاتر خدمات قضایی، بازوی اجرایی این اهداف و پل ارتباطی مردم با عدالت هستند و انتظار میرود با رعایت اصول حرفهای، دقت در امور و تعامل سازنده با مراجعان، به تحقق عدالت الکترونیک کمک کنند.
معاون برنامهریزی دادگستری لرستان تصریح کرد: از مدیران دفاتر خدمات قضائی انتظار داریم نسبت به آموزش مستمر کارکنان خود اهتمام ورزند، در مواجهه با اربابرجوع، اخلاق حرفهای و کرامت انسانی را سرلوحه قرار دهید، در انتقال مشکلات و پیشنهادها به دادگستری استان، فعال و مسئولانه عمل کنید و در اجرای بخشنامهها و دستورالعملهای جدید، دقت و هماهنگی لازم را داشته باشید.
موسوی بیان کرد: در معاونت برنامهریزی، خود را موظف میدانیم که ضمن حمایت از دفاتر، زمینههای ارتقای عملکرد، رفع موانع و بهبود فرآیندها را فراهم آوریم. تعامل دو سویه، شفافیت و همافزایی، کلید موفقیت ما در مسیر تحول قضایی است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل لرستان در روز دوشنبه ۲۱ مهر، در این جلسه، مسائل و چالشهای دفاتر خدمات قضایی در حوزههای فنی، اجرایی و ارتباط با مراجع قضایی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مردم ارائه شد.
معاون قضایی، فناوری اطلاعات و برنامهریزی دادگستری کل لرستان از تلاشهای مدیران دفاتر خدمات قضایی استان قدردانی و بر استمرار جلسات هماندیشی و نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر تأکید کرد.
انتهای پیام
نظرات