• شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۴ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1404072616687
  • خبرنگار : 71654

هوش مصنوعی فیسبوک به کاربران در انتخاب بهترین عکس‌ و فیلم کمک می‌کند

هوش مصنوعی فیسبوک به کاربران در انتخاب بهترین عکس‌ و فیلم کمک می‌کند

همه ما این شرایط را تجربه کرده‌ایم که از یک سفر یا رویداد با کلی عکس و ویدئو برمی‌گردیم، قصد داریم بهترین‌ها را پست کنیم، اما مرتب کردن آنها طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. این دقیقا همان جایی است که ویژگی جدید فیسبوک می‌تواند مفید باشد. فیسبوک با استفاده از هوش مصنوعی برای اسکن تصاویر دوربین کاربران، روشی هوشمندانه‌ برای انتخاب پست‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، فیسبوک در حال راه‌اندازی یک ویژگی جدید است که به کاربران کمک می‌کند بهترین تصاویر و ویدئوها را از گالری دوربین خود انتخاب کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

به نقل از دیجیتال‌ترندز، این ویژگی به پردازش ابری و هوش مصنوعی متکی است تا مشخص کند کدام عکس‌ها و ویدئوها از گالری کاربر بیشترین قابلیت اشتراک‌گذاری را دارند.

علاوه بر این، فیس‌بوک ویرایش‌های خلاقانه‌ای را برای بهبود تصاویر یا گردآوری چند عکس در یک کلاژ پیشنهاد می‌دهد. این پیشنهادات در استوری‌ها، فیدها و خاطرات ظاهر می‌شوند، اما تا زمانی که تصمیم به ارسال آنها نگیرید، خصوصی باقی می‌مانند.

این ویژگی فرآیند انتخاب محتوا را خودکار می‌کند و به کاربر در صرفه‌جویی در زمان، کاهش تلاش و خلق ایده‌های خلاقانه‌تر کمک می‌کند.

هوش مصنوعی متا، پس از فعال شدن، به طور مداوم گالری شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص کند کدام عکس‌ها یا ویدئوها بهترین پست‌ها را ایجاد می‌کنند یا کدام‌ها را می‌توان در یک کلاژ گروه‌بندی کرد. نکته مهم این است که این یک ویژگی اختیاری است که به طور پیش‌فرض غیرفعال است. متا به داده‌های شما دسترسی نخواهد داشت، مگر اینکه این ویژگی را فعال کنید.

علاوه بر این، این پلتفرم از عکس‌ها یا ویدئوهای کاربر برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده نخواهد کرد، مگر اینکه به طور فعال از یکی از ابزارهای ویرایش آن استفاده کنید. حتی اگر کاملا با انتخاب‌های هوش مصنوعی متا موافق نباشید، این ویژگی یک نقطه شروع محکم برای کمک به شما در انتخاب کارآمدتر یک پست یا استوری ارائه می‌دهد.

ویژگی پیشنهاد پست در حال حاضر برای کاربران ایالات متحده و کانادا در دسترس است. علاوه بر این، فیسبوک قصد دارد در ماه‌های آینده آن را در مناطق دیگر نیز آزمایش کند. با نگاهی به آینده می‌توانیم شاهد یک ویژگی مشابه برای اینستاگرام نیز باشیم؛ پلتفرم دیگر متا که کاربران در آن مرتبا عکس و استوری به اشتراک می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha