عادل کاظمی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مشترکان و جبران خسارات ناشی از حوادث برق در شش ماه نخست سال ۱۴۰۴، مجموعاً ۶۱ میلیارد ریال خسارت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به خسارات ناشی از نوسانات یا حوادث برق، طبق ضوابط و از طریق بیمه حوادث شبکه توزیع انجام میشود، افزود: در این مدت ۱۰۹ پرونده مربوط به مشترکان خانگی و ۷ پرونده مربوط به مشترکان تجاری پس از بررسی کارشناسی و تأیید، برای پرداخت خسارت نهایی به شرکت بیمه معرفی شدهاند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: حفظ اعتماد مشترکان و صیانت از حقوق آنها از اولویتهای مهم شرکت است و در همین راستا، سازوکارهای شفاف برای ثبت، بررسی و پرداخت خسارات ناشی از حوادث برق در دسترس عموم قرار دارد.
او یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همواره تلاش میکند با ارتقای پایداری شبکه، اجرای طرحهای اصلاح و بهینهسازی و همچنین توسعه سامانههای پاسخگویی، میزان بروز خسارات و آسیبهای احتمالی ناشی از نوسانات برق را به حداقل برساند.
برای دریافت خسارت ناشی از نوسانات یا قطعی برق، مشترکان میتوانند از طریق سامانه آنلاین شرکت توانیر به آدرس bime.tavanir.org.ir یا از طریق سامانه برق من، خسارات وارده به تجهیزات برقی خود را ثبت کنند. در این سامانه، پس از وارد کردن شناسه قبض و ارائه مدارک مربوطه، خسارات بررسی و در صورت تایید، به مشترک پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام


نظرات