مرتضی رحماننیا در سومین جلسه کارگروه دولت الکترونیک استان با بیان اینکه بازرسیهای سرزده از دستگاهها و دفاتر پیشخوان نشاندهنده نیاز جدی به تقویت فرآیندهای الکترونیکی است، اظهار کرد: دستگاههای اجرایی باید اولویت نخست خود را بر کاهش مراجعات حضوری شهروندان و ارائه خدمات بهصورت کاملاً الکترونیکی متمرکز کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به ظرفیت «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» گفت: تاکنون حدود ۹۹۰ هزار کاربر قمی از این سامانه و خدمات متصل به آن استفاده کرده و بدون مراجعه حضوری و ارائه هرگونه مدرک، خدمات مورد نیاز خود را به شکل برخط دریافت کردهاند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز یکشنبه ۲۵ آبان، وی همچنین بر لزوم اجرای پروژه ملی «جینف» (هویتبخشی به مکانها) تأکید کرد و افزود: این پروژه یکی از برنامههای اصلی وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم است و باید با پیگیری مستمر کارگروه دولت الکترونیک استان، تا پایان آذر در قم به اتمام برسد.
انتهای پیام


نظرات