۱۴۰۴-۱۰-۲۸ | ۱۳:۳۷
طلیعه امید در کویر؛ آب شرب سالم به ۴۸ روستای کرمان رسید

طلیعه امید در کویر؛ آب شرب سالم به ۴۸ روستای کرمان رسید

کرمان (ایسنا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: در گامی بزرگ برای رفع تنش آبی، با اجرای طرح‌های گسترده آبرسانی، آب آشامیدنی سالم و پایدار به چهار دهستان استان وصل شده و این پروژه زیربنایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۲ میلیارد ریال، زندگی بیش از ۳۰ هزار نفر از روستاییان را متحول کرده است.

علیرضا عبدیان یکشنبه ۲۸ دی در جمع خبرنگاران از تحقق آبرسانی سالم و پایدار به ۴۸ روستای استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی با تشریح جزئیات این طرح بزرگ روستایی، اظهار کرد: این پروژه با اقدامات فنی مهمی از جمله حفر ۳۸ و تجهیز ۲۴ حلقه چاه، اجرای ۸۷ کیلومتر خطوط لوله‌گذاری، احداث ۱۳۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره و نصب یک باب ایستگاه پمپاژ به ثمر نشست.

عبدیان افزود: اعتبار هزینه شده برای این دستاورد مهم، بالغ ۲۰۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که نتیجه آن، بهره‌مندی مستقیم ۳۰ هزار و ۳۷۳ نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب شرب مطمئن است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها