۱۴۰۴-۱۰-۳۰ | ۱۱:۱۸
کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

هرمزگان (ایسنا) - فرمانده پایگاه دریابانی جاسک از توقیف یک دستگاه تانکر سوختی و کشف ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان جاسک خبر داد.

سرهنگ مهدی مرادپور اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک موفق شدند یک دستگاه خودروی سوختی را شناسایی و آن را متوقف کنند. مرزبانان در بررسی تانکر حامل سوخت، ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

وی با بیان اینکه راننده تریلی با رها کردن خودرو از محل متواری شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف‌شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

ب️ه گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دریابانی هرمزگان در روز سه‌شنبه ۳۰ دی، وی تأکید کرد: تلاش اطلاعاتی مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم این پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها