۱۴۰۴-۱۲-۰۳ | ۱۲:۵۷
منبع: نمایندگی لرستان
کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در خرم‌آباد

فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی لرستان خبر داد

کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در خرم‌آباد

لرستان (ایسنا) - فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی لرستان از کشف و ضبط دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز و بازداشت سه نفر خبر داد.

سرهنگ علی قدمی اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری با این یگان کارکنان انتظامی پاسگاه ازنا سکوندشهرستان خرم‌آباد، دربازرسی ازیک دستگاه خودروسواری، موفق به کشف و ضبط دو دستگاه فلزیاب و دستگیری سه نفر دراین رابطه شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز یکشنبه ۳ اسفند، وی تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و هر سه نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: مطابق قانون، حمل و نگهداری فلزیاب بدون مجوز قانونی لازم ،جرم می باشد و پیگرد قانونی دارد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها