۱۴۰۴-۱۲-۱۴ | ۲۲:۳۰
منبع: فضای مجازی
مازیار میری و ایرج طهماسب برای ایران نوشتند

مازیار میری و ایرج طهماسب برای ایران نوشتند

مازیار میری و ایرج طهماسب پس از حمله نظامی امریکا و اسرائیل برای روزهای اخیر ایران جملاتی را نوشتند.

به گزارش ایسنا، مازیار میری، کارگردان سینما در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته است:«ایران من، کاش مرده بودم، ویرانی تو را نمی‌دیدم.»

واکنش مازیار میری و ایرج طهماسب برای ایران

ایرج طهماسب نیز نوشت: «کسی می‌تواند خواب یک ایران پیشرفته ببیند که آن را ویران نکرده باشد.»

واکنش مازیار میری و ایرج طهماسب برای ایران

انتهای پیام 

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری