۱۴۰۴-۱۲-۲۵ | ۱۲:۰۰
تداوم خدمات گمرکی در منطقه آزاد قشم با اولویت ترخیص کالاهای اساسی

تداوم خدمات گمرکی در منطقه آزاد قشم با اولویت ترخیص کالاهای اساسی

هرمزگان (ایسنا) - مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از تداوم ارائه خدمات گمرکی در این منطقه با رعایت تدابیر امنیتی و تمرکز بر ترخیص کالاهای اساسی خبر داد.

امیرعلی داود امروز دوشنبه ۲۵ اسفند، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شرایط فعلی منطقه اظهار کرد: خدمات گمرکی در منطقه آزاد قشم بدون وقفه و با اولویت‌بخشی به حفظ ایمنی محوطه‌های عملیاتی در حال انجام است و تلاش شده روند تعیین تکلیف کالاها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: عملیات ترخیص کالاهای اساسی، خروج کالاها و اموال از انبارها، ساماندهی محوطه‌های بارانداز و همچنین تخلیه شناورها با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و تحت نظارت گمرک در حال انجام است.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به شرایط جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی و آمریکا، بخشی قابل توجهی از تشریفات گمرکی در این منطقه به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

داود خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف حفظ امنیت پرسنل و در عین حال تسهیل روند تجارت و جابجایی کالاها صورت می‌گیرد و در این فرآیند تعهدات و تضامین قانونی لازم نیز از صاحبان کالا اخذ می‌شود تا روند خدمات‌رسانی با کمترین اختلال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها