به گزارش ایسنا،دکتر طاهره چنگیز در این پیام ایثارگریهای تیم ادغامیافته آموزش و خدمات سلامت در خط مقدم جبهه امنیت و سلامت را گرامیداشت.
متن پیام معاون وزیر بهداشت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امسال «بهار طبیعت» با باشکوهترین بهار ایمان یعنی «عید سعید فطر» همآغوش شده است. این هم نشینی مبارک که یادآور پیوند زمین و آسمان، جهاد و بندگی و صبر و پیروزی است، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمانهای والای این سرزمین و قدردانی از مجاهدتهای بیوقفه دلاور مردان و زنانی است که در خط مقدم جبهه «امنیت و سلامت»، پاسدار حیات و امید مردم ایران اسلامی هستند.
امروز ملت بزرگ ایران در سایه وحدت و مقاومت، در برابر تهاجم همهجانبه جبهه استکبار بهسرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک صهیونیستی، ایستاده است. جنگی تمامعیار که دشمن با همه توان خود آن را آغاز کرده، اما در مقابل، بینش درست، ایمان راسخ، غیرت ملی و روحیه جهادی این ملت، سدی محکم و نفوذناپذیر ساخته است.
در این عرصه حساس، «تیم ادغام یافته آموزش و خدمات سلامت» کشور شامل اساتید گرانقدر، همه دانشجویان عزیز خصوصاٌ دستیاران، کارورزان، و کارآموزان علوم پزشکی، و همه کارکنان سلامت اعم از حوزه بهداشت و درمان نقشی فراتر از وظیفه ایفا میکنند. شما عزیزانی که در مراکز آموزشی و درمانی و شبکه های بهداشتی شبانهروز و در شرایطی سخت، جان بر کف، به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف میپردازید، مصداق بارز «مجاهدین فی سبیل الله» هستید. ایثار شما نه تنها مایه آرامش بیماران و خانوادههای آنان است، بلکه تصویری ماندگار از وفاداری به تعهدات حرفه ای و انسانی در سختترین لحظات تاریخی به نمایش میگذارد.
تقارن عید باستانی نوروز و عید سعید فطر در چنین شرایطی، پیامی روشن دارد: همچنان که طبیعت پس از زمستان سرد، طراوت و شکوفایی خود را باز مییابد و انسان روزهدار پس از یک ماه تهذیب نفس، به فطرت پاک خویش باز میگردد، ملت ایران نیز پس از عبور از پیچهای تاریخی، پیروزی نهایی و افتخارآفرینی را تجربه خواهد کرد.
اینجانب، این همآیینی فرخنده را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی کشور صمیمانه تبریک عرض نموده و از خدای بزرگ میخواهم چنانچه شایسته است با رحمت و برکت خود از زحمات شبانهروزی، تعهد حرفهای و روحیه جهادی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاری کند، که سپاس از کارهای صادقانه فقط از خداوند قادر متعال ساخته است.
از خداوند متعال مسئلت دارم که طلیعه این سال نو و عید سعید فطر، با تحقق وعده الهی «وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ» و پیروزی قریبالوقوع مردم عزیزمان بر جبهه باطل همراه گردد و توفیقات روزافزون همه شما را در مسیر خدمت به این مرزوبوم شاهد باشیم. امید که در سایه الطاف الهی، سالی سرشار از سلامت، سربلندی و پیشرفت برای همگان رقم بخورد.
انتهای پیام
