۱۴۰۵-۰۲-۰۹ | ۱۰:۴۵
منبع: نمایندگی سیستان و بلوچستان
ضرورت صیانت از حقوق دانش‌آموزان و توسعه همکاری‌های بین‌بخشی

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد

ضرورت صیانت از حقوق دانش‌آموزان و توسعه همکاری‌های بین‌بخشی

سیستان و بلوچستان (ایسنا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در هجدهمین جلسه کمیته علمی‌اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد)، بر صیانت از حقوق دانش‌آموزان، تقویت طرح «نماد» و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای همکار تأکید کرد.

رسول صفرزائی ۹ اردیبهشت در جلسه طرح نماد به نقش مهم معلمان در فرآیند آموزش و تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و از تلاش‌های «زهرا سرگزی» و «رقیه مهدوی جویباری»، معلمان نمونه کشوری انتخاب شده از این استان، قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از تجارب معلمان موفق گفت: حضور معلمان متعهد و دلسوز نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش دارد و باید از ظرفیت‌ها و تجربه‌های ارزشمند آنان در مسیر بهبود فرآیند تعلیم و تربیت استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ادامه به طرح «نماد» و رویکرد صیانتی آن در حمایت از دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح می‌تواند در کاهش استرس و اضطراب دانش‌آموزان مؤثر باشد و در همین راستا برگزاری کارگاه‌های آنلاین برای مربیان و مشاوران در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین بر ضرورت همکاری با نهادهای مرتبط از جمله ثبت احوال و بهزیستی تأکید کرد و گفت: این تعاملات می‌تواند در شناسایی و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل نقش مؤثری داشته باشد.

صفرزائی در پایان از تمامی همکاران خواست با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در مسیر تحقق اهداف آموزشی و پرورشی استان گام بردارند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها