شاگردان مطهری که پیش از این قرار بود از اول تیرماه تمرینات خود را در اهواز آغاز کنند، با توجه به تغییرات در برنامه تمرینی، از امروز ساعت ۱۸ فعالیت خود را در اردوی تهران آغاز کردند.
به گزارش ایسنا، باشگاه فولاد در حال حاضر تنها توانسته با ساسان انصاری، محسن فروزان و سینا مریدی تمدید کند و مطهری که قصد تغییرات آنچنانی در ترکیب تیم فصل گذشته خود ندارد، حالا چشم انتظار تمدید با سایر بازیکنان کلیدی فصل گذشته از جمله حامد لک، پوریا سرآبادانی، سینا اسدبیگی و محمدرضا سلیمانی است.
همچنین بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده، محمد قریشی، ابوالفضل زاده عطار، ابوالفضل رزاقپور، احسان محروقی، یوسف مزرعه و امیرحسین جولانی با فولاد قرارداد دارند.
انتهای پیام
