ژیلا میرمرادزهی ۲۳ خرداد در نشست شورای مشورتی بانوان شهرستان لاشار با اشاره به ضرورت ارتقای مشارکت زنان در فرآیندهای تصمیمسازی و تصمیمگیری افزود: بهرهگیری از ظرفیتهای بانوان میتواند به تحقق اهداف توسعه پایدار و افزایش کارآمدی برنامههای اجرایی در سیستان و بلوچستان کمک شایانی کند.
وی بر حمایت از طرحها و ابتکارات بانوان در حوزههای مختلف تاکید و اظهار کرد: سیاستهای این دفتر بر پایه تقویت نقشآفرینی زنان در مسیر توسعه و ایجاد فرصتهای برابر برای حضور آنان در عرصههای مختلف اجتماعی و اقتصادی تدوین شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور زنان در عرصههای مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی نقش مهمی در پیشبرد توسعه پایدار و افزایش بهرهوری جامعه دارد، گفت: مشارکت فعال بانوان نهتنها موجب استفاده بهتر از ظرفیتها میشود، بلکه زمینهساز ارتقای و تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه است.
فرماندار لاشار نیز در این نشست با قدردانی از تلاشها و فعالیتهای بانوان این شهرستان گفت: فرمانداری از طرحها و ایدههای بانوان حمایت میکند و ظرفیتهای ارزشمند زنان میتواند نقش مهمی در توسعه پایدار و ارتقای شاخصهای شهرستان ایفا کند.
علی قلندرزهی افزود: حضور فعال زنان در حوزههای مختلف، علاوه بر افزایش مشارکت اجتماعی، موجب پویایی بیشتر جامعه و تسریع روند توسعه در بخشهای مختلف میشود.
انتهای پیام
