۱۴۰۵-۰۳-۲۴ | ۱۴:۰۴
منبع: نمایندگی مازندران
استاندار مازندران: پایداری ذخایر خونی برای استان گردشگرپذیر ضروری است

استاندار مازندران: پایداری ذخایر خونی برای استان گردشگرپذیر ضروری است

مازندران (ایسنا) - استاندار مازندران همزمان با ۲۴ خرداد، روز جهانی اهداکنندگان خون، با حضور در اداره‌کل انتقال خون استان بر اهمیت تأمین پایدار فرآورده‌های خونی و نقش اعتماد عمومی در افزایش مشارکت مردم در اهدای خون تأکید کرد.

مهدی یونسی رستمی روز یکشنبه ۲۴ خرداد، در بازدید از اداره‌کل انتقال خون مازندران، ضمن تبریک روز جهانی اهداکنندگان خون، گفت: انتقال خون از مجموعه‌های بسیار مهم در حوزه سلامت است و هرگونه اختلال در تأمین فرآورده‌های خونی می‌تواند شبکه درمان و سلامت بیماران را با مشکل مواجه کند.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران افزود: با توجه به شرایط استان، فرآورده‌های خونی باید به اندازه کافی و به‌صورت پایدار در دسترس باشد تا برای شهروندان و گردشگران مشکلی ایجاد نشود.

استاندار مازندران همچنین اعتماد عمومی را مهم‌ترین سرمایه این مجموعه دانست و تصریح کرد: زمانی که مردم اعتماد خوبی به انتقال خون داشته باشند، مشارکت در اهدای خون نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند.

استاندار مازندران: پایداری ذخایر خونی برای استان گردشگرپذیر ضروری است

یونسی رستمی با ابراز رضایت از عملکرد انتقال خون استان اظهار کرد: طی بازدیدی که سال گذشته نیز از این مجموعه داشتم، تغییرات مثبتی مشاهده شد که می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه مؤثر باشد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها