محمود مسگریان دوشنبه ۲۵ خرداد در صحن علنی این شورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار، به ویژه شهید "شادمانی" که سال گذشته به دست استکبار جهانی به شهادت رسید، تأکید کرد: شهادت این عزیزان، تجلیگر اتحادی ارزشمند برای ملت ایران بود.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر شهید، افزود: امام شهید نیز همواره بر حفظ این اتحاد تأکید داشتند و فرمودند که باید از این انسجام ملی صیانت کرد و هیچ خللی در آن راه نداد.
مسگریان اضافه کرد: تنها سلاح مؤثر در برابر توطئههای دشمن، اتحاد و یکپارچگی است. ممکن است در برخی تصمیمگیریها و توافقنامهها اشتباهاتی رخ دهد، اما ملاک نهایی و فصلالخطاب همه عملکردها باید حفظ اتحاد باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده، یک اصل اساسی و راهبردی است و تکریم بازنشستگان نیز پاسداشت سالها تلاش و خدمت صادقانه آنان به جامعه محسوب میشود.
انتهای پیام