۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۰۰:۴۴
واژگونی دو خودروی شوتی در استان کرمان ۱۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
عکس خبر تزئینی

واژگونی دو خودروی شوتی در استان کرمان ۱۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

کرمان (ایسنا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مصدومیت ۱۹ نفر در دو حادثه واژگونی خودروهای حامل اتباع غیرمجاز خبر داد.

رضا فلاح شامگاه دوشنبه ۲۵ خرداد درباره جزئیات این حوادث اظهار کرد: ظهر دوشنبه ( ٢۵ خرداد) گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴٠۵ حامل اتباع غیرمجاز در جاده زاهدان - فهرج به هلال احمر استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم امدادونجات به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این تصادف ١٠ مصدوم و یک فوتی دارد.

فلاح گفت: نیروهای هلال احمر پس اقدامات سرپایی چهار مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند و مابقی مصدومان نیز توسط نیروهای اورژانس امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در ادامه بیان کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۴٠۵ حامل اتباع افغانستانی در کیلومتر ١۵ جاده منوجان - کهنوج نیز صبح دوشنبه رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ٩ مصدوم داشت، افزود: نیروهای هلال احمر پس از اقدامات سرپایی چهار مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند و مابقی مصدومان توسط نیروهای اورژانس امدادرسانی شدند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها