۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۱۰:۳۳
منبع: نمایندگی خوزستان
مدال‌آوری دختران دونده خوزستانی در جایزه بزرگ کشور/ درخشش خواهران شه‌پری

مدال‌آوری دختران دونده خوزستانی در جایزه بزرگ کشور/ درخشش خواهران شه‌پری

خوزستان (ایسنا) - دختران دونده خوزستانی در مسابقات جایزه بزرگ کشور موفق به کسب مدال شدند.

نتایج این مسابقات سه شنبه ۲۶ خرداد اعلام شد که در ۵۰۰۰ متر پارمیس نوروزی، در ۳۰۰۰ متر رها احمدی و ۱۵۰۰ متر هانیه شه پری به قهرمانی رسیدند.

در دو ۱۵۰۰ متر سامیا شه پری و در ۳۰۰۰ متر مائده شه‌پری صاحب مدال نقره شدند. همچنین مقام سوم ۲۰۰ متر به سهیلا شیرالی رسید.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ زنان به میزبانی استان تهران و در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها