۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۲۱:۳۴
منبع: نمایندگی آذربایجان شرقی
حضور مس‌سونگون در لیگ برتر والیبال قطعی شد

حضور مس‌سونگون در لیگ برتر والیبال قطعی شد

آذربایجان شرقی (ایسنا) - مدیرعامل باشگاه مس‌سونگون ورزقان از قطعی شدن حضور تیم والیبال این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.

محمدرضا کافی شامگاه سه‌شنبه ۲۶ خرداد در جمع خبرنگاران درباره این موضوع گفت: طبق مصوبه شرکت ملی صنایع مس ایران، هر باشگاه تنها در یک رشته لیگ برتری می‌تواند تیمداری کند. با توجه به حضور مس سونگون در دو رشته فوتسال و والیبال در سطح لیگ برتر، ادامه فعالیت هر دو تیم نیازمند رایزنی‌ها و هماهنگی‌های ویژه بود که خوشبختانه با حمایت و همراهی مسئولان ذی‌ربط، مجوز لازم برای حضور همزمان دو تیم در لیگ برتر اخذ شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان در شامگاه سه‌شنبه ۲۶ خرداد، بر این اساس حضور تیم والیبال مس سونگون در فصل جدید لیگ برتر قطعی است. همچنین مطابق رویکرد جدید باشگاه، تیم والیبال مس سونگون با تکیه بر ظرفیت‌های بومی، استعدادهای جوان و نیروهای آینده‌دار استان شکل خواهد گرفت تا علاوه بر حضور شایسته در لیگ برتر، به توسعه والیبال آذربایجان نیز کمک کند.

تیم والیبال مس سونگون فصل گذشته با کسب نتایج درخشان، سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست آورد و حالا برای نخستین حضور خود در بالاترین سطح والیبال کشور آماده می‌شود.⁩⁩

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها