کیوان سروش مقدم در گفتوگو با ایسنا گفت:«حسین بیژنی» با پیروزی درمقابل «محمد پویا اسدی» در وزن ۵۵ کیلوگرم، مدال طلای رقابتهای بینالمللی جام جهان پهلوان تختی را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: این اولین بار در تاریخ استان است که کشتیگیر کهگیلویه و بویراحمدی توانسته به این عنوان دست پیدا کند. حسین بیژنی اکنون اولین مدالآور طلای جام بینالمللی تختی از منطقه زاگرسنشین است.
سروش مقدم با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ خردادماه در شهر کرمان برگزار شدند، تصریح کرد: این افتخار بزرگ را به جامعه کشتی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک میگوییم و امیدواریم زمینهساز موفقیت دیگر جوانان ما باشد.
انتهای پیام
