کامل داوودی، ۲۷ خرداد با اعلام این خبر در شورای راهبری تحول اداری استان اردبیل افزود: این سامانه ۸ شاخص دارد و در بازه زمانی ۳ ساعته مسائل را بررسی و نتیجه را به مردم ارائه میکند.
وی اضافه کرد: این سامانه یک کانال مستقیم برای ثبت فوری گزارشها و شکایات مردمی است تا مشکلات مربوط به تأخیرها، ناهماهنگیها و رفتار نامناسب در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به سرعت پیگیری شود.
داودی خاطرنشان کرد: سامانه فوریتهای اداری نمادی از تحول در پاسخگویی اداری است؛ تحولی که هدفش صرفاً ثبت شکایت نیست بلکه ایجاد فرهنگ جدیدی از خدمترسانی است؛ فرهنگی که در آن مردم در جایگاه صاحبان حق و دولت در جایگاه خدمتگزار شناخته میشوند.
مدیران با اشرافیت حداکثری به سامانه، پاسخگوی مطالبات مردم باشند
در این جلسه استاندار اردبیل با بیان اینکه با راهاندازی سامانه فوریتهای اداری در استان نیازمندیها و مطالبات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و پاسخگویی میشود، بر اشرافیت مدیران به این سامانه برای پاسخگویی مطلوب به مردم تأکید کرد.
وی اجرای طرح فوریتهای اداری را از ابتکارات سازمان اداری و استخدامی عنوان کرد و این سامانه را پیوندی با حکمرانی همافزای مورد تأکید رئیسجمهور پزشکیان دانست و بیان کرد: لازم است برای تقویت مشارکت مردم در این سامانه، اطلاعرسانیهای مرتبط به مردم انجام شود.
استاندار اردبیل با اشاره به نقش مهم مردم در طول جنگ تحمیلی و اعتماد مردم به حاکمیت و دولت، گفت: مدیران باید برای رفع نیازمندیهای مردم و تحقق مطالبات آنان در دوران پساجنگ تلاش کنند.
امامییگانه تصریح کرد: مردم در شرایط تحریم، محاصره دریایی و محدودیتهای ایجاد شده از سوی دشمنان برای حراست از تمامیت ارضی مقاومت کردند و اکنون وظیفه ماست که نارضایتیهای مرتبط در حوزههای اقتصادی و اداری را در کمترین زمان رفع و حل کنیم.
وی به فعالیت سایر سامانهها از جمله سامد و سامانه پاسخگویی به مردم اشاره کرد و افزود: باید با آسیبشناسیهای دقیق سامانههای موازی تجمیع و نقاط ضعف رفع شود و باید مدیران و کارشناسان مربوط، آموزشهای لازم را دریافت و با اشرافیت به مطالبات مردمی اولویتهای مدیریتی و برنامهریزی خود را تعیین کنند.
انتهای پیام
