محمدرضا پاکروان اظهار کرد: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته، از ابتدای هفته پیش رو شنبه ۳۰ خرداد، ساعت کاری تمام دستگاههای اجرایی، بانکها، سازمانها، شهرداریها، بیمهها و بخش اداری بیمارستانهای مستقر در سطح استان هرمزگان تغییر یافته و حضور کارکنان الزامی است.
وی درخصوص جزئیات ساعت کاری جدید افزود: تمامی واحدهای مذکور موظف هستند از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند و فعالیت آنها با حضور حداکثری و ۱۰۰ درصدی کارکنان انجام خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به چالشهای حوزه انرژی در فصل گرم سال، بر لزوم مسئولیتپذیری همگانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت پایداری شبکه برق، تمامی کارکنان و مدیران موظف به رعایت دقیق ضوابط صرفهجویی در مصرف انرژی هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز جمعه در روز جمعه ۲۹ خرداد، پاکروان خاطرنشان کرد: انتظار میرود کارکنان هنگام خروج از محل کار، تمامی سیستمهای سرمایشی و تجهیزات برقی غیرضروری را خاموش کنند تا با کاهش مصرف در ساعات اوج، همکاری شایستهای در مدیریت بهینه انرژی و پیشگیری از قطعی احتمالی برق در سطح استان صورت گیرد.
انتهای پیام
