در این آیین معنوی که شامگاه جمعه ۲۹ خرداد، به همت دوستداران اهلبیت(ع) و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار شد، فضایی سرشار از حزن و ارادت به ساحت مقدس کوچکترین شهید کربلا، حضرت علیاصغر(ع) را در کرمانشاه ایجاد کرد.
در این مراسم که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود، مادران کرمانشاهی با پوشاندن لباسهای نمادین و سبز رنگ به نوزادان خود، پیمانی دوباره با آرمانهای نهضت حسینی بستند.
مادران حاضر در این گردهمایی با سر دادن نوای لالاییهای آیینی و محلی، ضمن ابراز ارادت به حضرت علیاصغر(ع)، با آرمانهای مکتب عاشورا بیعت کردند.
به گزارش ایسنا، همایش شیرخوارگان حسینی در سایر شهرستانهای استان کرمانشاه نیز صبح امروز با حضور پرشور ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به همراه کودکان شیرخوار برگزار شد.
انتهای پیام
