به گزارش ایسنا، دفتر توسعه آموزش رسانه میزبان جمعی از اساتید نامآشنای روزنامهنگاری بود؛ چهرههایی که هر کدام فصلهایی از تاریخ آموزش و دانش این حرفه را رقم زدهاند. این دورهمی اما حال و هوای تازهای داشت؛ بیش از آنکه یادآور گذشته باشد، نگاهی به آینده داشت.
این نشست با حضور مهدی فرقانی، علیاکبر قاضیزاده، فریدون صدیقی، محمدرضا نوروزپور، هادی خانیکی، سیدفرید قاسمی، یونس شکرخواه و اکبر منتجبی برگزار شد.

حاضران درباره دغدغههای مشترکِ اهالی قلم گفتند؛ از تعدیلها و دغدغههای معیشتی تا ضرورت بازنگری در شیوههای آموزش و از چالشهای نسل جدید خبرنگاران تا مسئولیتهای حرفهای رسانهها.

همچنین ایدههایی برای تقویت پیوند میان نسلهای مختلف روزنامهنگاری و برنامههایی برای بهبود شرایط حرفهای روزنامهنگاران مطرح شد. ایدههایی که محوریت آن پشتیبانی بیشتر از اهالی رسانه است که امید میرود به زودی خبرهای خوبی از درباره آن بشنویم؛ طرحهایی که این جمع، عزم خود را برای عملیاتی کردنشان جزم کرده است.



انتهای پیام
