به گزارش ایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیهای در پی انتشار پیام فرمانده معظم کل قوا درباره امضای تفاهمنامه اخیر اعلام کرد:
«بسمالله الرحمن الرحیم
اینک که به فضل الهی و میدان داری مردم شریف و نجیب در خیابان و نیروهای مسلح مقتدر در صحنه های نبرد و نیز اتحاد مقدس حاصله در بین مسولین عالیرتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دشمن آمریکایی _صهیونی ، از سر استیصال، مجاب به تسلیم ، عقب نشینی و اقرار به عدم تعبیر خواب های آشفته شان برای این مرز و بوم شدند، فرماندهی انتظامی کشور در لبیک به فرمایشات اخیر فرمانده معزز کل قوا حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای ( مد ظله العالی ) هوشیارتر و آماده تر از هر زمانی ، تا تحقق کامل موارد و منافع ملی مورد نظر ایشان و مندرج در بندهای توافقی تفاهمنامه خواب را بر چشمان خود حرام و در راستای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم ، گوش به فرمان معظم له خواهد بود.»
انتهای پیام
