۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۰۹:۰۰
منبع: نمایندگی لرستان
رئیس کل دادگستری لرستان:ارتقاء امنیت ثمره تعامل دستگاه قضا با نیروهای امنیتی و انتظامی است

رئیس کل دادگستری لرستان:ارتقاء امنیت ثمره تعامل دستگاه قضا با نیروهای امنیتی و انتظامی است

لرستان (ایسنا) - رئیس کل دادگستری لرستان، بر ضرورت تعامل، هم‌افزایی و همکاری مستمر میان دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی، صیانت از حقوق مردم و تحقق عدالت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجموعه انتظامی استان، اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت عمومی، حفظ آرامش جامعه و پیشگیری از وقوع جرائم، نقشی بی‌بدیل و اثرگذار است و این تلاش‌ها در کنار اقدامات دستگاه قضایی، زمینه‌ساز ارتقای اعتماد عمومی و تحقق عدالت در جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه مهم قوه قضائیه در پاسداری از حقوق عامه و صیانت از آزادی‌های مشروع، افزود: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تبیین خدمات و دستاوردهای مجموعه قضایی و یادآوری رسالت خطیر این نهاد در مسیر اجرای عدالت، حمایت از حقوق مردم و مقابله با هرگونه فساد و ناامنی است.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: خوشبختانه در استان لرستان، همدلی و همکاری مطلوبی میان مجموعه دادگستری و فرماندهی انتظامی وجود دارد و این تعامل سازنده، در بسیاری از پرونده‌ها و موضوعات اجتماعی و امنیتی، نتایج مثبت و قابل توجهی به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت هماهنگی میان نهادهای مسئول هستیم تا بتوانیم با اتخاذ رویکردی علمی، جهادی و مردمی، زمینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش احساس امنیت در جامعه را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان دوشنبه یکم تیر، وی در پایان با قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان، ابراز امیدواری کرد: این تعامل و همراهی ارزشمند، همچنان با قوت و جدیت ادامه یابد و شاهد خدمت‌رسانی مؤثرتر و بهتر به مردم شریف استان لرستان باشیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها