۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۲۳:۳۴
زرند؛ الگوی همدلی مدیران برای تحقق عدالت و امنیت

زرند؛ الگوی همدلی مدیران برای تحقق عدالت و امنیت

کرمان (ایسنا) - به مناسبت هفته قوه قضائیه، جمعی از مسئولان ارشد زرند با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند. نشستی که بیش از یک دیدار رسمی، نمایش وحدت و هم‌افزایی مدیران شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم بود.

همت ایزدی دوم تیر در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه، نقش مؤثر دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی در ارتقاء امنیت اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: زرند امروز به لطف تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه قضایی، انتظامی و امنیتی، از شهرهای برخوردار از سطح بالای امنیت در استان محسوب می‌شود.

فرماندار زرند با اشاره به روحیه خدمت‌رسانی در دستگاه قضایی افزود: رویکرد صادقانه و مردم‌محور مجموعه قضا موجب افزایش اعتماد عمومی شده و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

وی در پایان از تلاش‌ها و مسئولیت‌های سنگین فعالان عرصه عدالت قدردانی کرد.

محمدرضا صفاری رئیس دادگستری زرند نیز در این دیدار با بیان اینکه رسالت دستگاه قضا برپایی حق و عدالت در جامعه است، اظهار کرد: سیاست دستگاه قضایی حرکت به سمت کیفی‌گرایی، کاهش اطاله دادرسی و توسعه فرهنگ صلح و سازش است.

وی با اشاره به موفقیت‌های دادگستری زرند در سال‌های اخیر افزود: این مجموعه طی چند سال گذشته در زمره دستگاه‌های برتر استان قرار گرفته و اقدامات مؤثر همکاران قضایی موجب کاهش پرونده‌های منجر به صدور حکم و افزایش سازش میان طرفین اختلاف شده است.

صفاری همدلی میان مسئولان شهرستان را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و بیان کرد: اتحاد و همکاری میان مدیران زرند به الگویی کم‌نظیر تبدیل شده و این همگرایی نقش مهمی در پیشبرد امور و خدمت بهتر به مردم ایفا می‌کند.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه زرند، سرهنگ شیخ زاهدی فرمانده انتظامی و سرهنگ کارگر فرمانده سپاه نیز با تبریک هفته قوه قضائیه، از خدمات مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان تقدیر کردند و بر تداوم همکاری‌های بین‌بخشی برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید داشتند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها