۱۴۰۵-۰۴-۰۳ | ۰۵:۲۹
وحشت اشغالگران از اسارت احتمالی سربازانشان در جنوب لبنان

وحشت اشغالگران از اسارت احتمالی سربازانشان در جنوب لبنان

گزارش‌های رسانه‌های عبری از افزایش نگرانی‌ها در درون تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص احتمال اسارت سربازان در جریان عملیات جاری در جنوب لبنان حکایت دارد.

به گزارش ایسنا، وبگاه عبری واللا به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که نگرانی‌ها بر منطقه کفر تبنیت متمرکز است؛ جایی که مقامات امنیتی از تلاش‌های اسارت سربازان اسرائیلی بیم دارند. این امر ارتش را بر آن داشته است تا اقدامات احتیاطی بیشتری را اتخاذ کند.
به گفته این منبع، به سربازان دستور داده شده است که به صورت دو نفره یا سه نفره حرکت کنند و به تنهایی سفر نکنند. این بخشی از اقداماتی است که با هدف افزایش حفاظت و کاهش خطر حملات یا تلاش‌های احتمالی برای اسارت انجام می‌شود.
انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان