به گزارش ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس نشست توسعه زیست بوم سرطان کشور را با هدف هم افزایی میان دانشگاه، صنعت و کلینیک و نهادهای حمایتی با هدف ایجاد بستر تعامل و شبکه و توسعه همکاریهای مشترک در روز دوشنبه ۸ تیر برگزار میکند.
این نشست با حضور انجمنهای علمی و تخصصی، صنایع دارویی و فناوریهای زیستی، آزمایشگاههای تشخیص سرطان و ژنتیک و خیریهها و سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه سرطان در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر میکنند.
این رویداد در ادامه مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در دوره برگزاری کنگره بینالمللی کنسر ژئومیکس و همچنین تعاملات شکل گرفته میان کنگره و پارک برپا شده است.
انتهای پیام
