۱۴۰۵-۰۴-۰۴ | ۲۱:۴۹
فرماندار ورامین: حضور در تشییع قائد شهید امت، تجدید میثاق ملت ایران با عاشورا و انقلاب است

فرماندار ورامین: حضور در تشییع قائد شهید امت، تجدید میثاق ملت ایران با عاشورا و انقلاب است

تهران (ایسنا) - فرماندار ویژه شهرستان ورامین، با تأکید بر اینکه حضور در تشییع قائد شهید امت، تجدید میثاق ملت ایران با عاشورا و انقلاب است، اظهار کرد: ملت ایران با حضور گسترده در این آیین، بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های شهدا، انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت را به نمایش خواهند گذاشت.

حسین عباسی چهارم تیر و همزمان با عاشورای حسینی به همراه ملایری معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه ورامین و سید مصطفی قاسمی مسئول هماهنگی و تمشیت امور بخشداری، در آیین سوگواری حسینیه سرچشمه روستای امرآباد حضور یافت و در جمع عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه نهضت عاشورا در تاریخ اسلام گفت: عاشورا مکتب بزرگ بصیرت، آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم است و ملت ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره با الهام از این فرهنگ در مسیر عزت و استقلال حرکت کردند.

فرماندار ویژه ورامین افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند حفظ وحدت، انسجام ملی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این مهم از مهم‌ترین درس‌های ماندگار نهضت حسینی به شمار می‌رود.

عباسی با بیان اینکه حضور در تشییع قائد شهید امت، تجدید میثاق ملت ایران با عاشورا و انقلاب است، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در این مراسم، ضمن ادای احترام به مقام والای این شهید، بار دیگر وفاداری خود را به مسیر عزت‌آفرین انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیوند میان فرهنگ عاشورا و راه شهدا، رمز ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های تاریخی با بصیرت و آگاهی از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

فرماندار ویژه ورامین تأکید کرد: حضور در آیین تشییع پیکر مطهر قائد شهید امت، تنها یک مراسم سوگواری نیست، بلکه نمایش وحدت ملی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و استمرار راه سرخ عاشوراست.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها