۱۴۰۵-۰۴-۰۴ | ۲۳:۳۸
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات خروج دریانوردان از تنگه هرمز را متوقف کرد

سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات خروج دریانوردان از تنگه هرمز را متوقف کرد

سازمان بین‌المللی دریانوردی شامگاه پنج‌شنبه اعلام کرد که پس از یک حادثه دریایی در دریای عمان تصمیم گرفته است تا زمان روشن‌تر شدن شرایط، عملیات خروج دریانوردان را به‌طور موقت متوقف کند.

به گزارش ایسنا، «آرسنیو دومینگز» دبیرکل این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از آغاز طرح تخلیه سازمان بین‌المللی دریانوردی، که طی آن تاکنون چندین کشتی با موفقیت تخلیه شده‌اند، تصمیم گرفته‌ام اجرای این طرح را به‌طور موقت متوقف کنم تا بار دیگر اطمینان حاصل شود که تضمین‌های امنیتی لازم همچنان برای کشتی‌های موجود در فهرست تخلیه ما و تمامی کشتی‌های حاضر در منطقه برقرار است.»

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان