محمدعلی شاهحسینی با اشاره به ایجاد شور و نشاط ملی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: به منظور فراهم کردن امکان همراهی کارکنان با تیم ملی فوتبال کشورمان و در عین حال حفظ تداوم ارائه خدمات به مردم، آغاز فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی استان در روز شنبه ششم تیرماه به صورت شناور و با حداکثر دو ساعت تأخیر امکانپذیر خواهد بود.
وی افزود: ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد و صرفاً زمان آغاز و پایان فعالیت بهصورت شناور و تا سقف دو ساعت جابهجا میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری در روز جمعه پنجم تیر، شاهحسینی تاکید کرد: این تصمیم با هدف ایجاد امکان همراهی کارکنان با رویداد ملی پیشرو و بدون ایجاد خلل در ارائه خدمات عمومی اتخاذ شده است.
انتهای پیام
