دکتر علی فیضی در گفتوگو با ایسنا با تقدیر از مشارکت خوب مردم نیکوکار استان خوزستان در اهدای خون، اظهار کرد: همزمان با سوگواری سالار شهیدان، مراکز انتقال خون شاهد حضور شهروندانی بود که با اهدای خون خود، ارادتشان به سرور آزادگان را به تصویر کشیدند.
وی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، یک هزار و ۹۳۲ نفر به مراکز اهدای خون مراجعه کردند که یک هزار و ۶۹۷ نفر از این تعداد موفق به اهدای خون شدند.
مدیرکل انتقال خون خوزستان در ادامه گفت: از میان اهداکنندگان موفق، یک هزار و ۸۲ نفر جزو اهداکنندگان مستمر، ۴۶۸ نفر دارای سابقه اهدا بودند و ۱۴۶ نفر نیز برای نخستینبار در این پویش انسان دوستانه شرکت داشتند.
انتهای پیام
