محمدهادی هاشمپور، شنبه ششم تیر در سفر به شهرستان فیروزآباد و شهر میمند و در بازدید میدانی از شهرداریهای این دو منطقه، ضمن قدردانی از عملکرد مجموعههای مدیریت شهری، بر تداوم حمایت از شهرداریها برای رفع مشکلات و بهبود خدمات شهری تأکید کرد.
وی با اشاره به رویکرد دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، اظهار کرد: شناسایی دقیق مسائل و نیازهای واقعی شهرها و ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات، از مهمترین برنامههای این دفتر است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در ادامه، در نشست هماهنگی با حضور معاون فرماندار فیروزآباد، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرهای فیروزآباد و میمند و نمایندگان دستگاههای خدماترسان شرکت کرد.
هاشمپور در این نشست، پیرامون مسائل جاری، چالشهای مدیریت شهری و راهکارهای رفع مشکلات موجود با مسئولان و مدیران حاضر به تبادل نظر پرداخت.
به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای فیروزآباد و میمند، دغدغههای مردمی، مسائل جاری مدیریت شهری و چالشهای موجود در تعامل با دستگاههای خدماترسان را تشریح کردند و خواستار همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی برای رفع این مشکلات شدند.
همچنین سیدغلامعلی ظهرابی، معاون فرماندار فیروزآباد نیز با ارائه گزارشی، وضعیت عمومی این دو شهر و مهمترین مشکلات و چالشهای موجود را تشریح کرد و بر ضرورت تعامل و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی برای تسریع در رفع مسائل مدیریت شهری تأکید کرد.
انتهای پیام
