۱۴۰۵-۰۴-۰۷ | ۰۹:۱۳
منبع: نمایندگی کرمانشاه
کرمانشاه از فردا دوباره گرم می‌شود

کرمانشاه از فردا دوباره گرم می‌شود

کرمانشاه (ایسنا) - رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی حداکثر دمای هوا در کرمانشاه، از فردا(دوشنبه) خبر داد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی حداکثر دمای هوا در استان کرمانشاه از روز دوشنبه هشتم تیر، گفت: این روند افزایشی تا پایان هفته ادامه دارد و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روز جمعه ۱۲ تیر گرمترین روز هفته خواهد بود.

وی افزود: حداکثر دمای هوا در روزهای پایانی هفته نسبت به امروز(یکشنبه، هفتم تیر) به طور غالب سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه حداکثر دمای هوای شهر کرمانشاه در روز گذشته(شنبه) را ۳۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و با بیان اینکه انتظار می‌رود امروز نیز همین حداکثر دمای ۳۶ درجه را برای کرمانشاه شاهد باشیم، افزود: ممکن است در روزهای پایانی هفته حداکثر دمای هوای شهر کرمانشاه به ۳۹ و یا حتی ۴۰ درجه سانتی‌گراد هم برسد.

قاسمی با بیان اینکه حداکثر دمای نواحی گرمسیر استان از جمله قصرشیرین و سومار نیز روز گذشته ۴۲ درجه سانتی‌گراد بود، اظهار کرد: دمای نواحی گرمسیر استان نیز در روزهای پایانی هفته به ۴۵ تا ۴۶ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها