۱۳۸۱-۱۰-۱۱ | ۱۷:۰۸
در پي تماس‌هاي مردمي با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مبني بر، از سرگيري ساخت و ساز و از بين بردن درختان باغ كاخ احمدشاهي در مجموعه سعدآباد تهران، خبرنگار هنري ايسنا با حضور در محل، با ماشين‌هاي خاك‌برداري در حال كار، كه بخشي از آن‌ها از پشت ديوارهاي باغ كاخ به چشم مي‌آمد، مواجه شد. ماموران و نگهبانان مانع از ورود خبرنگار ايسنا به محوطه اصلي كاخ ـ كه در حال حاضر منطقه نظامي محسوب مي‌شود ـ شدند. به گزارش ايسنا بنابر اظهارات همسايه‌ها مجاور و مشرف به محوطه كاخ احمد‌شاهي ، ساخت وساز و حفاري‌ها و همچنين از بين بردن درختان ميوه از شب گذشته آغاز شده است. انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری