۱۳۸۱-۱۲-۱۹ | ۱۴:۱۷
در پي تماسهاي مردمي مبني بر از سرگيري ساختوساز در محوطهي كاخ احمدشاهي و غيبت نگهبانان اين مجموعه، اسكندر مختاري ـ معاون حفظ و احياي اداره ميراث فرهنگي تهران ـ در تماس خبرنگار ايسنا، عنوان كرد: ميراث فرهنگي، دژبان ندارد.
وي افزود: اداره ميراث فرهنگي تهران در جريان ساخت و ساز يا تخريب احتمالي اين كاخ نيست.
مهندس عبدالعليپور - مدير كل كاخ موزههاي تهران نيز در اين زمينه به خبرنگار بخش ميراث فرهنگي ايسنا گفت: منبع خبر شما چه كسي است؟ چنانچه در اين محل خبري، اتفاقي يا ساخت و سازي صورت بگيرد، ما از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهيم كرد.
به گفته او، هرازگاهي پرونده مربوط به اين كاخ در دادسراي نظامي مطرح و پيگيري ميشود و مسير قانوني خود را طي ميكند.
عبدالعليپور گفت: اگر نياز به اطلاعرساني باشد، شما را در جريان قرار ميدهيم. فعلا خبري نيست.
انتهاي پيام
