۱۳۸۴-۱۲-۱۶ | ۰۸:۳۴
رييس جامعهي هتلداران استان هرمزگان گفت: اين جامعه با ارايهي سرويسها و خدمات ويژهي نوروزي آماده پذيرايي از مهمانان نوروزي است .
" ناصر احمدي " در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، شهرداري هلال احمر و آموزش و پرورش همكاري مطلوبي با جامعهي هتلداران جهت آماده سازي كليه مراكز اقامتي انجام دادهاند.
احمدي به طرح " كاشانهي نوروزي " اشاره كرد و گفت: در اين طرح منازل، مسكوني كه در ايام نووز خالي هستند با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در اختيار ستاد اسكان قرار ميگيرد، همچنين مدارس، خوابگاههاي دانشجويي و مهمانسراي ادارات نيز جهت اسكان مسافران نوروزي، مورد استفاده قرار ميگيرند .
وي ادامه داد: شهرداري نيز در سطح شهر با اقداماتي از جمله جمع آوري دستفروشها، زيباسازي خيابانها، آماده سازي و اضافه كردن فضاهاي تفريحي، و همچنين ايجاد سرويسهاي بهداشتي سيال، با جامعه هتل داران، به منظور اسكان بهتر مسافران نوروزي همكاري كرده است .
احمدي با اشاره به تعامل و همكاري دو جانبه جامعهي هتل داران با سازمان ميراث فرهنگي وگردشگري گفت: ستادهاي متفرقه و همچنين يك ستاد مركزي درسازمان گردشگري به منظور راهنمايي مسافران نوروزي تشكيل شده است .
وي همچنين پيشبيني كرد: در ايام نوروز بيش از دو ميليون مسافر نوروزي به استان هرمزگان سفر ميكنند كه اقدامات مثبت جامعه هتل داران، كمبودي از لحاظ واحدهاي اقامتي وجود ندارد .
احمدي اظهار داشت: با تشكيل يك هيات بازرسي، جامعهي هتل داران و سازمان گردشگري در ايام نوروز بر مراكز اقامتي نظارت كامل خواهند داشت.
رييس جامعهي هتل داران استان هرمزگان گفت: اقدامات لازم جهت در اختيار قرار دادن درصدي از حجم هتلها براي افرادي كه بدون برنامهريزي قبلي به استان سفر ميكنند، انجام شده است .
انتهاي پيام
