• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۳۸۶ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 8601-07885

رييس مركز كنترل ترافيك پليس‌راه درگفت‌وگوباايسنا: «كرج-چالوس»بازگشايي شد رانندگان ازسفرهاي غيرضروري درمحورچالوس خودداري كنند احتمال سقوط سنگ همچنان وجود دارد

رييس مركز كنترل ترافيك پليس‌راه درگفت‌وگوباايسنا:
«كرج-چالوس»بازگشايي شد
رانندگان ازسفرهاي غيرضروري درمحورچالوس خودداري كنند
احتمال سقوط سنگ همچنان وجود دارد

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس‌راه كشور اعلام كرد: محور كرج – چالوس در استان مازندران كه در پي ريزش كوه و سقوط سنگ از شامگاه دهم فروردين ماه مسدود شده بود از ساعت 18 روز چهارشنبه 22 فروردين ماه بازگشايي شده و هم‌اكنون تردد خودروها در آن جريان دارد.

سرهنگ حسين عليشاهي با اعلام اين مطلب به خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: بر اساس اعلام سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور، محور كرج - چالوس در استان مازندران كه به علت ريزش كوه و سقوط سنگ از ساعت 22:30 روز دهم فروردين ماه مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداري و پليس راه بازگشايي شد.

وي در عين حال تاكيد كرد: تردد تمام كاميون‌ها و تريلرها همچنان بر اساس روال قبل در محور مذكور ممنوع بوده و تردد تمام اتوبوس‌ها، ميني‌بوس‌ها و خودروهايي كه اقدام به جابه‌جايي مسافر جمعي (10 نفر به بالا) مي‌كنند نيز تا اطلاع ثانوي ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عليشاهي به رانندگان نيز توصيه كرد با توجه به احتمال سقوط سنگ در اين محور از سفرهاي غيرضروري در اين مسير خودداري كرده و در صورت ضرورت به نكات ايمني توجه و با سرعت مطمئنه حركت كنند.

گفتني است، شماره تلفن 88255555 مركز فرماندهي و كنترل پليس راه ناجا شبانه‌روزي آماده پاسخگويي و امدادرساني به هموطنان مي‌باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha