۱۳۸۶-۰۸-۰۵ | ۱۲:۴۱
جشنوارهي سهروزهي هنر محيطي ايران در كوير شهداد و كوهپايهي كرمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بخش هنرهاي تجسمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين جشنواره روزهاي اول تا چهارم آبان با برنامهريزي انجمن علمي دانشجويان رشتهي نقاشي و حمايت دانشکدهي هنر و معماري صبا در دانشکدهي شهيد باهنر کرمان برگزار شد.
تصاوير زير روايتي از اين جشنواره است:
