• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۸۷ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ2
  • کد خبر: 8707-16994

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري: خبرهاي خوبي درباره‌ي مترو اصفهان دارم

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري:
خبرهاي خوبي درباره‌ي مترو اصفهان دارم

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: درباره‌ي مترو اصفهان خبرهاي خوبي دارم.

اسفنديار رحيم‌مشايي در پاسخ به پرسش خبرنگار بخش ميراث فرهنگي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي آخرين وضعيت مترو اصفهان، بيان كرد: خبرهاي بسيار خوبي در اين حوزه دارم و به جمع‌بندي خوبي رسيده و درس‌هاي خوبي گرفته‌ايم.

وي اضافه كرد: تشريح اين جمع‌بندي‌ها تفصيلي است و به‌زودي اعلام مي‌شود.

هفتم مهرماه امسال، رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان اصفهان از حفر تونل مترو در چهارباغ عباسي خبر داد.

پس از آن در 19 مهرماه، معاون ميراث فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا تأكيد كرد: ما هم‌چنان اصرار داريم كه مترو اصفهان از زير چهارباغ عباسي عبور نكند و مسير فعلي كه به چهارباغ وارد شده است، اصلاح و تونل حفرشده پر شود.

فريبرز دولت‌آبادي افزود: اكنون تونل مترو به منتهي‌اليه چهارباغ به سمت شمس‌آبادي چسبيده است، درحالي‌كه اين استنباط از مصوبه‌ي شوراي عالي ترافيك، برداشت اشتباهي است، زيرا مصوبه تصريح كرده است كه مترو در محور چهارباغ نبايد باشد.

اما چند روز بعد يعني در 23 مهر، رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان مسأله‌ي عبور مترو را از غرب خيابان چهارباغ عباسي، مسأله‌اي حل‌شده دانست.

عباس حاج‌رسولي‌ها با بيان اين‌كه مسأله‌ي عبور مترو از غرب خيابان چهارباغ عباسي با مسؤولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اصفهان حل شده است، بيان كرد: با توجه به مصوبه‌ي شوراي عالي ترافيك و با نظر سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اصفهان، پروژه‌ي مترو در مسير چهارباغ عباسي درحال اجراست.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha