• شنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8806-05325
  • خبرنگار : 71078

نمايش خلاف، كژي و جنايت در لحظات افطار؟! تهيه‌كننده‌ي سريال«پنجمين خورشيد»: قضاوت زود است طرح موارد تنش‌زا در اين مجموعه به ارائه‌ي نكات آموزنده منجر مي‌شود

نمايش خلاف، كژي و جنايت در لحظات افطار؟! 
تهيه‌كننده‌ي سريال«پنجمين خورشيد»: قضاوت زود است 
طرح موارد تنش‌زا در اين مجموعه به ارائه‌ي نكات آموزنده منجر مي‌شود

تهيه‌كننده «پنجمين خورشيد» درباره‌ي ضرورت ساخت سريال‌هايي با موضوعات روابط خوب انساني و خانوادگي و هم چنين چگونگي خلق شخصيت‌هاي مثبت جذاب در تلويزيون گفت: اگر به مرحله‌ي نگارش فيلمنامه و پيش‌توليد توجه و قصه خوبي نوشته شود و كارگردان مناسبي آن را به تصوير بكشد، چنين آثاري مي‌توانند مخاطب را جذب كنند حتي اگر بازيگران مشهوري در آن بازي نكنند.

داوود هاشمي به خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا تاكيد كرد: سيما بودجه لازم را براي ساخت سريال‌ها تامين و علاوه بر آن عوامل سازنده سريال انتخاب و براي توليد آن وقت صرف مي‌كنند؛ دراين شرايط فيلمنامه‌اي خوب مي‌تواند در توليد سريالي با موضوع روابط مثبت خانوادگي موثر باشد.

تهيه‌كننده‌ي سريال «پنجمين خورشيد» در پاسخ به اين پرسش كه چرا اين مجموعه با موضوعيت رفتارهاي منفي اجتماعي براي بعد از افطار انتخاب شده است؟ گفت: قضاوت درباره‌ي «پنجمين خورشيد» زود است؛ چرا كه دراين سريال مي‌بينيم شخصيتي كه به سال 88 آمده است عواقب تمام رفتارهاي خود در سال 64 را مي‌بيند. در واقع قصد ما از تصوير‌كردن اعمال خلاف و تنش‌زايي مانند دزدي و قاچاق بيان چنين نكات آموزنده‌اي بوده است.

داوود هاشمي به خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: اعمال تنش‌زا در اين سريال مطرح شده است تا در قسمت‌هاي بعد عواقب چنين عملكردي به تصوير درآيد.

اين تهيه‌كننده در پايان درباره‌ي مشترك‌بودن برخي از بازيگران «پنجمين خورشيد» با «نردبام آسمان» و تاثير آن بر همذات‌پنداري مخاطبان با شخصيت‌هاي اين سريال‌ها گفت: حضور يك بازيگر در دو سريال در يك مناسبت، بد است؛ البته براساس سياست سيما بازيگري نمي‌توان در دو مجموعه براي مناسبتي خاص بازي كند. بنابراين از قبل اگر مي‌دانستيم كه قرار است «نردبام آسمان» در ماه مبارك رمضان پخش شود، در زمينه‌ي انتخاب بازيگران به گونه‌اي ديگري عمل مي‌كرديم. چرا كه مديران گروه‌هاي فيلم و سريال سيما و ما به عنوان گروه برنامه‌ساز معتقديم كه يك بازيگر بهتر است در دو مجموعه مناسبتي مربوط به مقطعي خاص ديده نشود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha