• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۸۸ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8812-01168

رييس اتحاديه‌ي هتل‌داران اصفهان: زمينه‌ي ايجاد تعامل بين آژانس‌دار و هتل‌دار از طريق اتحاديه وجود دارد 90 درصد رزرو هتل‌هاي اصفهان براي سال آينده لغو شده است

رييس اتحاديه‌ي هتل‌داران اصفهان:
زمينه‌ي ايجاد تعامل بين آژانس‌دار و هتل‌دار از طريق اتحاديه وجود دارد
90 درصد رزرو هتل‌هاي اصفهان براي سال آينده لغو شده است
رييس اتحاديه‌ي هتل‌داران استان اصفهان گفت: طرح فروش زماني هتل‌ها در شرايط ازدحام مسافران اجرا مي‌شود و امكان تعامل و همكاري ميان هتل‌ها و آژانس‌هاي مسافرتي در آن وجود دارد. علي‌اصغر رضايت در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي فروش زماني هتل‌ها و بروز موانع مالي و اجرايي براي برخي آژانس‌هاي مسافرتي، بويژه درباره‌ي هتل عباسي اصفهان، بيان كرد: اين هتل، موردي استثنايي است كه شايد بهتر باشد، به آن عنوان موزه‌ي عباسي را بدهيم. وي با بيان اين‌كه هتل عباسي بيش‌تر، هتلي تشريفاتي است، اظهار داشت: بيش‌تر مهمانان اين هتل را مهمانان ديپلماتيك و دولتي تشكيل مي‌دهند؛ اما استفاده از آن براي عموم گردشگران داخلي و خارجي ممكن است. او درباره‌ي فروش زماني هتل عباسي در بسته‌هاي شش روزه در قبال درخواست دو شب‌ اقامت آژانس‌ها و وارد‌ شدن خسارت‌هاي مالي به آژانس‌ها براي پرداخت مابه‌تفاوت بسته‌هاي شش روزه، ياد‌آور شد: فروش زماني هتل‌ها از 10 سال پيش به‌دليل ازدحام بيش از اندازه‌ي مسافران در يك دوره‌ي خاص انجام مي‌شود و به‌طور طبيعي، هماهنگ كردن اين بسته‌هاي زماني با سليقه‌ي گردشگر، آژانس‌دار و ديگر بخش‌ها مشكل است. رضايت ادامه داد: زمينه‌ي ايجاد تعامل مناسب بين آژانس‌داران و هتل‌داران از طريق اتحاديه‌ي هتل‌داران وجود دارد و قطعا بين اين دو بخش، همكاري و هماهنگي بيش‌تري مي‌توان به‌وجود آورد. رييس اتحاديه‌ي هتل‌داران اصفهان با تأكيد بر وجود راه‌كارهايي براي تغيير در بسته‌هاي زماني هتل‌ها، بيان كرد: آژانس‌ها با مراجعه به اتحاديه‌، طرح پيشنهادي خود را براي ارائه‌ي بسته‌ي مناسب از سوي هتل‌ها طرح و هماهنگي بين دو بخش را پي‌گيري كنند. رضايت با اعلام لغو بيش از 90 درصد رزرو‌هاي هتل‌هاي اصفهان در سال 1389، گفت: متأسفانه با لغو تورهاي ورودي 89، رزرو بسياري از هتل‌هاي اصفهان در سال جديد از هم‌اكنون لغو شده است. طبيعي است كه در چنين شرايطي، هتل‌داران آنچه را كه براي‌شان مقرون‌به‌صرفه و با حداقل زيان‌آوري است، اجرايي كنند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha