• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8903-07010
  • خبرنگار : 71291

آرين منش در گفت‌وگو با ايسنا: ‌ حمله به "ناوگان آزادي غزه" رژيم صهيونيستي را يك گام به سقوط نزديك‌تر كرد

آرين منش در گفت‌وگو با ايسنا:
‌ حمله به "ناوگان آزادي غزه" رژيم صهيونيستي را يك گام به سقوط نزديك‌تر كرد

نماينده مردم مشهد در مجلس، با محكوم كردن اقدام رژيم صهيونستي در حمله به "ناوگان آزادي غزه"، تصريح كرد: اقدام غير انساني و ددمنشانه رژيم منحوس صهيونيستي، يكبار ديگر چهره كريه و نامشروع، تجاوزگرانه و تروريستي اين رژيم را به نمايش گذاشت.

جواد آرين‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، افزود: اين اقدام نشان داد كه رژيم خونخوار اسراييل، تداوم حيات خود را در گروه ترور، تجاوز و خشونت مي‌داند.

وي افزود: اساسا رژيم‌هايي كه بر اساس زور، تجاوز و ديكتاتوري شكل گرفته و پديد آمده‌اند‌، نمي‌توانند در فضاي سالم ، آرام و مبتني بر عقل، منطق و انديشه ادامه حيات دهد. لذا در برابر هر گونه اقدامات انساني و صلح طلبانه مقاومت مي‌كنند.

به گفته نايب رييس كميسيون فرهنگي مجلس، اقدام رژيم صهيونيستي در حمله به "ناوگان آزادي غزه"، آزموني است براي سازمان‌هاي مدعي حقوق بشر، كشورهاي جهان و شيوخ عرب منطقه تا كشورهاي مستقل و آزادي‌خواه از سران وابسته به استكبار و صهيونيست متمايز شوند؛ چرا كه در يك چنين شرايطي حتي سكوت هم خيانت است.

وي در ادامه با بيان اين‌كه حركت ددمنشانه رژيم صهيونيستي، نه تنها براي اين رژيم موفقيت محسوب نمي‌شود، بلكه تلاشي است مذبوحانه كه اين رژيم را يك گام ديگر به سقوط و منجلاب نزديك‌تر مي‌كند، توضيح داد: در واقع اين حركات، باعث آگاهي و بيداري مردم جهان و بالا بردن شور و شعور انقلابي مقاومت در منطقه مي‌شود و يقينا علي‌رغم تالمات روحي در بين همه انسان‌هاي آ‌زاد باعث نابودي سريعتر اين رژيم نامشروع خواهد شد.

اين نماينده مجلس اين رفتار شوم و غير انساني را از سوي مجلس و نمايندگان خانه ملت محكوم كرد.

آرين‌منش همچنين در ارزيابي از علت سكوت آمريكا و عدم واكنش اوباما در برابر جنايت ديروز اسراييل گفت: اين جنايت به اندازه‌اي آشكار بوده و به اندازه‌اي انعكاس وسيع و گسترده‌اي داشته كه صف خائنان را از صف مناديان صلح و دوستي كاملا آشكار و جدا مي‌كند.

وي در عين حال تصريح كرد: لذا امكان سكوت هم برابر آمريكايي‌ها و سردمداران آن وجود ندارد. چرا كه سكوت هم به معناي محكوميت و خيانت و همراهي با جنايتكاران تلقي مي شود. بنابراين سكوت اوباما هم باعث مي‌شود بيش از گذشته چهره او براي مردم جهان روشن شود و محبوبيت خود را در عرصه‌هاي بين‌المللي به صفر برساند.

نماينده مردم مشهد، در ادامه اخراج كليه سفراي اسراييل از كشورهاي آزادي‌خواه و اعزام كشتي‌هاي بيشتر براي كمك به مردم غزه را عامل ايجاد يك خيزش جهاني در حمايت از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: با اين اقدامات حكومت‌هاي وابسته شديدا تحت فشار قرار خواهند گرفت، تا اين حركت را محكوم كرده و در مسير مطالبات به حق مردم فلسطيني و غزه قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha