• جمعه / ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-13054
  • خبرنگار : 71368

درگيري در پي استهزاء و فحاشي، رنگ خون گرفت

درگيري در پي استهزاء و فحاشي، رنگ خون گرفت

دادسراي جنايي پايتخت پرونده ضاربي را كه در درگيري با زدن ضربه چاقو، مرگ جواني را رقم زده بود، در دستور رسيدگي دارد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تاريخ 12 تيرماه سال جاري فردي با مراجعه به شعبه سوم دادسراي ناحيه 27 تهران، قاضي را در جريان پرونده‌اي با موضوع قتل عمد قرار داد كه به استناد دستور قضايي پرونده براي رسيدگي بيشتربه پليس آگاهي ارجاع شد.

كارآگاهان پليس آگاهي پس از رويت پرونده دريافتند كه شخصي بنام «حميدرضا - ع» 24 ساله در جريان يک فقره درگيري در خيابان «احمد سخا» با ضربه چاقو از ناحيه سر مجروح شد و پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرده است.

تلاش ماموران براي يافتن سرنخ‌هايي از قاتل يا قاتلان احتمالي ادامه داشت تا اينكه کارآگاهان با انجام تحقيقات از پدر مقتول و با حضور در محل وقوع حادثه دريافتند حدود ساعت 23 هفتم تيرماه سال جاري، «حميدرضا - الف» و «مجتبي - س» که از اراذل اوباش و خلافکاران شناخته شده محل بودند با مقتول درگير شده و با استفاده از چاقو وي را مجروح كردند که در نتيجه «حميدرضا» به قتل ‌رسيده است.

تحقيقات براي يافتن آدرسي از محل سكونت متهمان ادامه داشت تا اينكه کارآگاهان، محل اختفاي متهم اصلي پرونده را در شهرستان گنبد‌کاووس را شناسايي كردند. با يافتن محل اختفاي «حميدرضا» ماموران، به اين  شهرستان عزيمت كردند و سرانجام در 14 مرداد ماه در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير كردند.

متهم در تحقيقات اوليه، به قتل اقرار و در اعترافات خود گفت كه شب حادثه به همراه «مجتبي» (دوستم) در خيابان در حال تردد بوديم که (مقتول) به همراه چند تن از دوستانش، بعد از مسخره كردند ما، شروع به فحاشي كردند كه در نتيجه با مقتول درگير شدم و با چاقو ضربه‌اي به سرش زدم، در اين هنگام «حميدرضا» براي برداشتن پاره آجر به وسط خيابان رفت که با يک‌دستگاه پيکان برخورد ‌كرد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ سعيد ليراوي معاون مبارزه با جرائم جنائي پليس آگاهي تهران بزرگ  در اين‌باره گفت: متهم با قرار قانوني صادره از دادسراي جنايي پايتخت براي انجام تحقيقات تکميلي تحت نظر است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha