• دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-15153

3 تن از اراذل و اوباش پايتخت دستگير شدند

3 تن از اراذل و اوباش پايتخت دستگير شدند

سه تن از اراذل و اوباش پايتخت كه اقدام به مزاحمت براي مردم مي‌كردند، توسط ماموران پليس دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پي تماس‌هاي مردم با فوريت‌هاي پليسي 110 در ساعت 6 صبح امروز (دوشنبه) مبني بر اينكه يكي از اشرار معروف منطقه پيروزي اقدام به زورگيري و عربده كشي به منظور ايجاد رعب و وحشت كرده است، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

ماموران پليس با شناسايي مخفيگاه اين فرد به نام «علي» و  انجام هماهنگي‌هاي لازم با مراجع قضايي، عمليات دستگيري وي را آغاز كردند.

به گزارش ايسنا، اين شرور به همراه يكي از همدستانش به نام «جلال» پس از آگاهي از حضور ماموران از مخفيگاه‌شان متواري شدند اما پليس در يك عمليات تعقيب و گريز «علي و جلال » را كه از اراذل ‌سابقه‌دار منطقه بودند، را دستگير كرد.

بر اساس اين گزارش، ماموران پليس در بازرسي از محل اختفاي آنها سه دستگاه موتورسيكلت‌ مسروقه، سه قبضه چاقوي غيرمتعارف، چند عدد گاز اشك‌آور دو قطعه كارت عابر بانك مسروقه، پنج سيم كارت مسروقه، يك گرم ترياك و يك گرم شيشه را كشف كردند.

به گزارش ايسنا، همچنين در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ماموران كلانتري نامجو با دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر اينكه يكي از اشرار ضمن حمل سلاح سرد در اين منطقه اقدام به عربده‌كشي و ايجاد مزاحمت براي مردم كرده است، به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرد مورد نظر با حضور ماموران اقدام به فرار كرد كه پليس پس از دادن دستور ايست به اين شرور اقدام به شليك دو تير هوايي كرد و اين فرد نيز دستگير شد.

به گزارش ايسنا، شرور دستگير شده به نام «عليرضا» پس از دستگيري به پليس امنيت تهران بزرگ منتقل شد و در اين راستا فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از شهروندان درخواست كرد در صورت مشاهده افراد شرور موضوع را به پليس گزارش دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha