۱۳۸۹-۰۸-۱۰ | ۱۳:۳۹

حضور نشريات دانشجويي در كنار مطبوعات حرفه‌يي ارزشمند است.

مهدي اميد - مدير دفتر نشريات دانشجويي دانشگاه لرستان - در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: حدود 10 سالي است كه در حوزه مطبوعات دانشجويي فعاليت مي‌كنيم و چند سالي است كه به اين حوزه اهميت مي‌دهند و برگزاري اينگونه نمايشگاه‌ها و حضور در كنار مطبوعات حرفه‌يي براي نشريات ارزشمند است.

وي درباره نمايشگاه هفدهم مطبوعات و خبرگزاري‌ها گفت: بايد فرصت بيش‌تري به غرفه‌داران داده شود كه بتوانند با زمان بيش‌تر، غرفه‌ها را قبلا از نمايشگاه آماده كنند و متراژ بيش‌تري نيز به آن‌ها اختصاص داده شود.

انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری