• چهارشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9007-09043

اتوبوس«BRT » با يك پليس راهور برخورد كرد رييس مركز كنترل ترافيك راهور تهران: مصدوم به بيمارستان منتقل شد علت حادثه عدم‌رعايت حق‌تقدم ازجانب راننده اتوبوس بود

اتوبوس«BRT » با يك پليس راهور برخورد كرد
رييس مركز كنترل ترافيك راهور تهران:
مصدوم به بيمارستان منتقل شد
علت حادثه عدم‌رعايت حق‌تقدم ازجانب راننده اتوبوس بود

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور تهران از برخورد يك دستگاه اتوبوس BRT مسير آزادي ـ تهرانپارس با مامور راهنمايي و رانندگي در تقاطع 16آذر خبرداد.

سرهنگ احمد عسگري‌نژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره گفت: حدود ساعت 8:30 امروز يك دستگاه اتوبوس BRT كه در مسير غرب به شرق خيابان انقلاب اسلامي در حال حركت بود در تقاطع 16 آذر با ستوان وظيفه راهنمايي و رانندگي كه بر روي خط عابر پياده ايستاده بود و مامور جلوگيري از ورود خودروهاي غيرمجاز به داخل خط ويژه بود، برخورد كرد.

وي با اشاره به اينكه مامور راهنمايي و رانندگي سريعا به بيمارستان فيروزگر منتقل شده است، افزود: در عين حال بررسي‌هاي پليس نشان داد علت حادثه عدم رعايت حق تقدم از جانب راننده اتوبوس BRT بود و راننده مذكور صددرصد در اين حادثه مقصر است.

عسگري‌نژاد از اعزام تيم بهداري ناجا به بيمارستان فيروزگر خبرداد و تصريح كرد: تيم پزشكي حضور دارند تا در صورت نياز اين مامور راهنمايي و رانندگي را به بيمارستان ناجا منتقل كنند.

وي همچنين از تصادف ديگري بين يك نفر عابر و يك دستگاه اتوبوس بنز بياباني در خيابان دولت‌آباد خبر داد و به ايسنا گفت: بر اثر اين حادثه كه در حدود ساعت 9 صبح چهارشنبه به وقوع پيوست راننده اتوبوس بنز به دليل عدم توجه به جلو با يك فرد 68 ساله در خيابان دولت‌آباد ـ بلوار شهداد شمالي برخورد مي‌كند.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور تهران افزود: گفته مي‌شود حال مجروح اين حادثه وخيم است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha